Bara för att ja inte har nått å skriva om ~

Är du::

1. Är du singel? nein
2. Är du lycklig? adå ,
3. Är du uttråkad? nejdå
4. Är du ledsen? -
5. Är du italienare? nepp, helsvensk.
6. Är du gravid? Nein
7. Är du full? klockan tolv mitt på dan, absolut !
8. Är du en cooling? om jag är ;o
9. Är du från Irland? neeej
10. Är dina föräldrar gifta? jadå

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? De gör jag väl !
2. Har du nånsin blivit sårad? ja ?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? adå !
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Absolut.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? de har jag ,
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om jag skulle vetat de hade de la inte vart hemligt , right ?
7. Är du kär? aaaarå
8. Vill du gifta dig i framtiden? Klart !

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek !
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Hund,
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? jaduu ..
5. TV eller Internet? båda
6. Coca-cola eller Pepsi? Dom smakar ju likadant, men pepsi ,
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hemmakväll (;
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Beror lite på vad man hittar på under en dag. Eller en natt...
10. MSN eller mobil? Haha, mobil.

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Smiter inte hemifrån..
2. Brutit ett ben? Nej, det har jag inte!
3. Gjort nåt du ångrar? Ja det har jag.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, hade dött.
5. Ljugit för någon du tycker om? Vet faktiskt inte, brukar inte ljuga.
6. Ätit en hel tårta? neejnej ,
7. Velat tagit självmord? ne
8. Gjort bort dig offentligt? Haha, ja det har jag ..
9. Gråtit när ett husdjur dog? yep
10. Velat försvinna? yes ,

Vad såg du på tv sist? jadu ..
Vems blogg läste du sist? Min ;)
Vad åt du sist? frukost
Vem pratade du med sist? lovisi
Vem ringde du sist? lovisi
Vem messade du sist? lovisi
Vad läste du sist? "vad läste du sist".
Vem pussade du sist? kalleeee.
Vem kramde du sist? vendela
Vem bjöd du sist på något? vetinte
Vad köpte du sist? vetinte ;)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback