HEY COOLINGAR

klockan är nu femöverfem när jag skriver dethär och just nu ligger jag i sängen och är helt sluuuut . HÖR HÄR !
Vi slutade våran sista lektion klockan två som idag var idrott .. SNABB SOM TUSAN bytte jag om och allt sånt där och trampade snabbt iväg mot pianolektionen som började redan tio min över tvååå ! ATT JAG HANN :o
iallafall när den var avklarad cyklade jag hemåt , åt lite mellis och väntade in emelie :) för oss väntade de till uppvärmning- dans ! Sedan lite styrka .. AJ MIN MAGE säger jag bara ;) osen en springtur och lite intervaller ! sen hem å duscha , plus städa rummet OCH NU ligger jag här . totaly off ! nejmen vilar upp mej lite inför ikvällen ! :D IT'S FRIDAY , FRIDAY osv.

HA EN SKITMYSIG FREDAGSKVÄLL NU ALLA SÖTA !


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback