100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att vara 19 år !

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
nelson

3. Hur lång är du?
170 cm tyyyp

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
räknas serie? 90210 !

5. Vem ringde du senast?
mamma? syster?

6. Vem ringde dig senast?
pappa !

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ah (: 
- emelie

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Rätt skönt med sms så man slipper prata i bland.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta!

10. När såg du senast din mamma?
timme sen?

11. Vilken ögonfärg har du?
gröna!

12. När vaknade du i dag?
tio?

13. Vilken är din favoritjulsång?
no idea?

14. Vilken är din favoritplats?
var som helst på jorden bara jag är hos mina nära o kära :') !

15. Vilken plats föredrar du minst?
sjukhuset/tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
tror o tror .. hoppas mer på usa :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
shit, MASSOR ! :) allt från Björne, till voldemort ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En minst sagt annorlunda facebook-konversation med annie .. :)

19. Hur stor är din säng?
90 ?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med? t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja. fast i bland blir jag helt tvärt om. Vill inte gå ut, orkar inte prata i telefon, ingenting…

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich kanske. Fast jag är ingen glass-lover direkt. En isglass kan va gott en varm sommardag

28. Vilken är din favoritefterrätt?
kladdig kladdkaka/ något med choklad !

29. Tycker du om kinamat?
Jorå.!

30. Tycker du om kaffe?
nej fyfan ! :o

31. Vad dricker du till frukost?

antilaktosmjölk :)

32. Sover du på någon särskild sida?

nej !

33. Kan du spela poker?

yyees !

34. Tycker du om att mysa/kela?
absolut ! <3

35. Är du en beroendemänniska?
Både och… eller jo, det är jag nog.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej !

37. Vill du ha barn?
absolut !

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej, tur de

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
båda :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hem och resor, kläder, smink osssvvv

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
olika !

44. Kan du rulla med tungan?
ja !

45. Vem är den roligaste människan du känner?
mååånga, lovisa, elina, adrian, albin, vendela, pappa o många fler !

46. Sover du med gosedjur?
Nej,

47. Vad har du för ringsignal?
ingen aning .

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
soffan jag sitter i !

50. Flirtar du mycket?
haha nej

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
katarina von bredows nya- flyga högt ! <3

54. Läser du dagstidningen?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
Dansar vet jag inte men kanske rör mig lite om det är riktigt bra musik :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
vetinte… Mix megapol tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
skrev upp att vi skulle köpa nånting, kmr inte ihåg vad..

59. När var du i kyrkan senast?
julavslutningen i skolan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
var och var, mer är .. ehm pierre och christina tror jag !:)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
vecka? vetinte

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte om detta va just de du menade .. men när mina vänner bryr sej om mej ! det är speciellt för mej !

63. Vad lyssnar du på just nu?
nothing.

64. Har du varit med i tidningen?
jao, några gånger,

65. Vad är det konstigaste du ätit?
typ små flugor? när jag gick i lågstadiet .....

66. Vem såg dig naken senast?

min hund? äsch inte vet jag.

67. Vad är det för färg på din tandborste?

rosa/vit !

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga! Jag blir imponerad av folk som kanske kan mer än vad man trott eller  har annorlunda talanger. Folk som gör saker man inte förväntar sig att de ska göra. Blir imponerad av osjälviskhet och hjälpsamhet utan ”baktankar”.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen…

70. Har du någon piercing?
nej, ska snart ta i naveln :)

71. Din största vinst?
vetinte.

72. Civilstånd?
singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

facebook

74. Är du fåfäng?

Ja, det är jag nog. Fast jag är inte fånigt fåfäng. Bryr mig inte så mycket om märkeskläder oså..

75.  Ångrar du någonting du gjort?
ja gud ...

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 43

77. Vilket är ditt drömjobb?
typ bo i usa, o jobba på nån tidningsgrej o tjäna massor med pengar o bo super lyxigt !

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
inte vad jag kmr på.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
fiskar, hund, katt, marsvin, kanin, hamster ...

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag kom ut med hjälp av sugklocka, jag är bröstfixerad (älskar bröst), jag har gett falskt alibi… mm…

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
En varm, flat klipphäll i skärgården med ett glas bubbel i solskenet

83. Kan du åka slalom?
Ja. Vunnit bronsmedalj i en slalomtävling till och med (var väl sex år gammal och körde störtlopp förbi alla portar, hehe)

84. Vad har du ätit i dag?
The och äggsmörgås till frukost, sedan fikade vi på nybakta äppelpaj-muffins och till middag lagade jag tre olika Thairätter…

85. Vad har du för utbildning?
Började gå vårdprogrammet. Tröttnade och började på mediaprogrammet (provade också på guldsmed och samhällsvetenskaplig där i mellan), läste webbdesign och webbprojekt på komvux.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Brösten tror jag…

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tänderna och ansiktet

88. Vilken är din bästa egenskap?
Inlevelseförmåga

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hm…svårt… Kleopatra och Leonardo da Vinci

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, barnens. Min egen bryr jag mig inte om. Glömmer ofta bort släktingar och vänners födelsedagar…är usel på sånt!

93. Vad gör dig ledsen?
Sorgliga saker som när någon dör…. Kan bli ledsen av andra orsaker också. Mindre betydelsefulla men personliga..

94. Vad gör dig glad?
När mina barn skrattar. Blir glad av att själv skratta också. Man borde skratta mer :)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Har varit förlovad två gånger

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte.. Ska rensa ut garaget. Slänga massa saker. Helgen efter det åker barnen bort… Då blir det nog ut på stan!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte tala om här :) Nåt syndigt! Så mycket kan jag avslöja!

98. Vad har du för laster?
-

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
film !



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback