10:12

hej ! jag vet sjukt dålig uppdatering. Det har varit rätt mycket nu när skolan har börjar igen, och sen när jag har kommit hem så har jag inte orkat.. + att jag har tränat och gjort läxor, så det blev inte så mycket tid över! Men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen MINST fast jag har lite mycket. Ska inte behöva skylla på det! Men iallafall. Idag måste jag hitta på något känner jag ! Så det händer nått, det är ju ändå lördag. Men jag började tänka på om man skulle ha typ någon tjejmiddag eller liknande för att jag fyllde år förra veckan.. kanske lite sent nu? men det ska väl gå bra ändå! Jaja nu ska jag ta tag i min lördag och hitta på något ! :) kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback