nu; sola !

nu åker jag o syster ut på stan å solar (: satsar ju på att få en snygg brun färg till skolavslutningen :) bara att vi börjar i tid ;) hehe ! Skriver senare , puuusss


Kommentarer från er söta läsare.
» Linii

Sv; aaokej, jag förstår dig. Själv är jag sjukt rädd för att bli sårad igen, vågar inte heller lita på killar eftersom jag tror alla är likadana i slutet ändå. Har varit singel i 3 månader nu men är fortfarande 'traumatiserad' eller hur man ska säga.. :/

2012-04-15 // 13:25:01
» Linii

Sv; jaa så är det tyvärr.. Det är ju så lätt att förlåta men så svårt att glömma. Bara att försöka leva livet till tusen så gott det går :)

2012-04-15 // 13:38:01
» Juni

det är bra, haft en bra dag? :)

2012-04-15 // 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback