fem sanningar

fick en kommentar om att ja kunde skriva fem sanningar om mej själv ! :) hör kommer de:

1. Jag är laktosintollerant
2. Jag har väldigt svårt för å bli kär !
3. Jag är singel
4. Älskar mina vänner å skulle kunna göra allt för dem !
5. Skulle jätte gärna vilja ha en stor blogg typ som fokis, å bara få positiv respons o liksom inte behöva "vika ut sig" totalt för att få läsare :)

Det var de ! Hoppas de dög ! ;) här kommer en bild på mej från ikv ! Puss


Kommentarer från er söta läsare.
» Sofia

Sv: Hej, tack så mycket! Din blogg är också jättefin och du är himlans söt. Din blogg kommer besökas fler gånger av mig. :]

2012-04-14 // 22:42:34
» Linii

Du behöver inte svara ifall du tycker det är för personligt. Men varför har du så svårt att bli kär? (Jag har samma problem) :)

2012-04-15 // 02:54:23

Såklart vi kan :)

2012-04-15 // 11:49:00

söt :D

2012-04-15 // 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback