17:11

tjeeeeena !
Idag har det varit den segaste dagen på länge, javisst jag slapp skolan, men de suger å bara ligga hemma en hel dag utan sällskap. PLUS att man inte mår bra. Jaja, jag mår bättre nu iallafall så går nog till skolan imon ! Onsdagar
är rätt chill ändå! Först har vi dans på morgonen, sen tyska(dock jobbigt) , sen bild som är skit chill, man sitter typ bara och snackar å målar lite emellanåt ;) , osen lunch ooooooså. Efter lunch är de tråkigare så de är inte värt att skrivas :) hehe.
Men iallafall tänkte fråga er om ensak. Alla bloggar har ju typ frågestunder .. Å DE VILL JAG ME HA!
Då tänker ni säkert "men ha de då?" MEN NEJ. Det kan jag ju inte .. för om ja har en frågestund .. så blir de ju SKIT PINSAMT om ingen frågar nått ! ;) do you understand what I mean?
FAST DÅ TÄNKER JAG SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR ... att jag har ju 16 st som följer mej på bloglovin(JAG ÄLSKAR ER ALLA<3) å då om alla ni typ frågar två frågor var så blir de ju många frågor IALLAFALL, men a, det är ju inte säkert att alla skulle göra de med, men man kanske kan ge de ett försök? :) OKEJ NEJ. de får vänta hela enkelt.
slut på snack om ingenting ! pussssen

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback